آخرین خبرها

Halo Infinite

تنها چند روز تا نمایش اولین گیم‌پلی بازی Halo Infinite فاصله داریم و شرکت مایکروسافت به تازگی تیزر کوتاهی را از این عنوان منتشر کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این ویدئو داشته باشیم.

بیش از دو سال از معرفی بازی Halo Infinite در کنفرانس E3 2018 شرکت مایکروسافت می‌گذرد و در طول این سال‌ها تنها شاهد نمایش دو تریلر از این عنوان بوده‌‌ایم. طبق گزارش شرکت مایکروسافت در نهایت قرار است در رویداد روز پنج‌شنبه همین هفته با نمایش گیم‌پلی بخش داستانی  بازی، به طور کامل از جدیدترین اثر استودیو‌ی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) رونمایی شود.

حال بمنننننننه تازگی حساب توییتر (Twitter) اکس‌باکس تیزر کوتاهی را به مناسبت نزدیک بودن نمایش

بازی Halo Infinite منتشر کرده است که در آن حکاکی شماره‌ی ۱۱۷ برروی لباس مستر چیف (Master Chief) (که با نام مستعار John-117 و Spartan-117 شناخته می‌شود) به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه شما می‌توانید این تیزر کوتاه و جذاب را تماشا کنید.

مراسم بازی‌های اکس‌باکس (Xbox Games Showcase) در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد (۲۳ جولای) در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. همچنین مدتی قبل آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بخش بازاریابی اکس‌باکس، در توییتر خود اعلام کردند که مدت زمان رویداد بازی‌های اکس‌باکس در حدود یک ساعت خواهد بود.عنوان Halo Infinite در تعطیلات پایان سال میلادی جاری برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان ، اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

درباره‌ی AMIR CH

همچنین ببینید

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Hitman 3 منتشر شد

آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) به تازگی تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Hitman …

دیدگاهتان را بنویسید

There are no products