آخرین خبرها

بازی Gran Turismo 7 تنها در انحصار پلی‌استیشن ۵ خواهد بود

شرکت سونی با انتشار برخی از عناوین انحصاری و بزرگ کنسول نسل جدید خود برای کنسول پلی‌استیشن ۴، بسیاری از هواداران را غافل‌گیر کرد. عناوین جدید این شرکت مانند Sackboy: A Big Adventure و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هم‌زمان در اختیار کاربران کنسول‌های هر دو نسل قرار گرفتند و بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West نیز از همین فرمول پیروی خواهد کرد. با این حال، اگرچه شرکت سونی بیان کرده بود که تا چند سال نخست به پشتیبانی از کنسول پلی‌استیشن ۴ ادامه خواهد داد ولی به نظر می‌رسد بازی Gran Turismo 7 از جمله عناوینی است که تنها در اختیار کاربران کنسول‌های نسل نهم قرار می‌گیرد.

شرکت سونی اخیرا ویدئویی جدید با تمرکز بر عناوین در نظر گرفته شده برای کنسول پلی‌استیشن ۵ را منتشر کرده است. در ثانیه‌ی ۲۱ ویدئوی منتشر شده، شاهد نمایشی از بازی مورد انتظار Gran Turismo 7 هستیم که در پایین ویدئو، شرکت سونی تنها به این موضوع اشاره کرده است که این بازی در سال ۲۰۲۱ میلادی در اختیار کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار خواهد گرفت و برخلاف دیگر عناوین خود مانند Horizon Forbidden West از کنسول پلی‌استیشن ۴ نام نبرده است.

اگرچه شرکت سونی در گذشته اعلام کرده بود که بازی Gran Turismo 7 در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود ولی این شرکت اخیرا ویدئوی خود را ویرایش و عبارت مربوط به نیمه‌ی نخست سال را از آن

حذف کرده است.  از این رو، هواداران احتمالا باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی این عنوان منتظر بمانند.


درباره‌ی AMIR CH

همچنین ببینید

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Hitman 3 منتشر شد

آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) به تازگی تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Hitman …

دیدگاهتان را بنویسید

There are no products