آخرین خبرها

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Hitman 3 منتشر شد

آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) به تازگی تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Hitman 3 منتشر کرده است که مکانیک‌های مختلف آن را نشان می‌دهد. طرفداران Agent 47 که دو عنوان Hitman و Hitman 2 را تجربه کرده‌اند، احتمالاً با روند گیم‌پلی و مهارت‌های Agent 47 آشنایی دارند. اما علاوه بر تکنیک‌های قدیمی، بازی‌بازان در عنوان Hitman 3 به ابزار جدیدی نیز دسترسی خواهند داشت.

در بازی Hitman 3، شما می‌توانید مثل گذشته از لباس مبدل برای ورود به مکان مورد نظر استفاده کرده و سپس با برنامه ریزی و بررسی رفتار هدف خود، او را در زمانی مناسب به قتل برسانید. یکی از ابزار‌های جدید بازی یک دوربین است که Agent 47 می‌تواند از آن برای باز کردن قفل‌ها استفاده کند. البته بازی‌بازان تنها به مخفی کاری محدود نیستند و می‌توانند مراحل را با درگیری مستقیم نیز به اتمام برسانند. طبق اطلاعات منتشر شده، باز‌‌ی‌بازان با پیشرفت در Hitman 3 مواردی مانند ICA gear ،stashed weapons starting locations و exotic distractionsهای جدیدی را بدست خواهند آورد. علاوه بر بخش داستانی، حالت‌هایی از جمله Elusive Targets و Escalations نیز بازگشته‌اند تا چالش‌ها و محتویات بیشتری را به بازی‌بازان ارائه دهند.

بازی Hitman 3 در تاریخ  (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این عنوان قرار است به صورت نسخه ابری در دسترس قرار گرفت

درباره‌ی AMIR CH

همچنین ببینید

بازی Gran Turismo 7 تنها در انحصار پلی‌استیشن ۵ خواهد بود

شرکت سونی با انتشار برخی از عناوین انحصاری و بزرگ کنسول نسل جدید خود برای …

دیدگاهتان را بنویسید

There are no products